Ruch Prawniczy, Ekonomiczny i Socjologiczny, 1994, nr 2 : [14] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 14 of 14
Issue DateTitleAuthor(s)
1994Problemy ogólne nowej ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencjiKępiński, Marian
1994Innowacje produktu jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwaSzulczyńska, Urszula
1994System informacji marketingowej, obszary decyzji i źródła informacjiRutkowski, Ireneusz P.
1994Marketing w spółdzielczości rolniczej w Polsce. Podstawy i przesłanki stosowaniaKubiak, Katarzyna
1994Segmentacja psychograficzna jako metoda badań marketingowychWanat, Tomasz
1994Nowe uregulowania, działalności reklamowej w ustawodawstwie polskimNowińska, Ewa
1994Zróznicowanie regionalne wyników wyborów parlamentarnych w Polsce z dnia 19 września 1993 rokuMatykowski, Roman; Tobolska, Anna
1994Spis treści RPEiS 56(2), 1994-
1994Strategia fuzji przedsiębiorstw a konkurencjaJantoń-Drozdowska, Elżbieta
1994Promocja a marketing-mixCyrson, Edward F.
1994Obszary i etapy badań marketingowychCiechomski, Wiesław
1994Zachowania konsumenckie - teoria preferencji - reklamaKowalik, Stanisław
1994Komunikacja perswazyjna a reklamaPaluchowski, Władysław Jacek
1994Przegląd piśmiennictwa RPEiS 56(2), 1994-
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 14 of 14