Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My AMUR
Receive email
updates
Edit Profile
Ruch Prawniczy, Ekonomiczny i Socjologiczny, 1994, nr 2 : [14]
Collection home page
Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 14 of 14
Issue Date
Title
Author(s)
1994
Problemy ogólne nowej ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
Kępiński, Marian
1994
Innowacje produktu jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa
Szulczyńska, Urszula
1994
System informacji marketingowej, obszary decyzji i źródła informacji
Rutkowski, Ireneusz P.
1994
Marketing w spółdzielczości rolniczej w Polsce. Podstawy i przesłanki stosowania
Kubiak, Katarzyna
1994
Segmentacja psychograficzna jako metoda badań marketingowych
Wanat, Tomasz
1994
Nowe uregulowania, działalności reklamowej w ustawodawstwie polskim
Nowińska, Ewa
1994
Zróznicowanie regionalne wyników wyborów parlamentarnych w Polsce z dnia 19 września 1993 roku
Matykowski, Roman; Tobolska, Anna
1994
Spis treści RPEiS 56(2), 1994
-
1994
Strategia fuzji przedsiębiorstw a konkurencja
Jantoń-Drozdowska, Elżbieta
1994
Promocja a marketing-mix
Cyrson, Edward F.
1994
Obszary i etapy badań marketingowych
Ciechomski, Wiesław
1994
Zachowania konsumenckie - teoria preferencji - reklama
Kowalik, Stanisław
1994
Komunikacja perswazyjna a reklama
Paluchowski, Władysław Jacek
1994
Przegląd piśmiennictwa RPEiS 56(2), 1994
-
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 14 of 14
Discover
Author
1
Ciechomski, Wiesław
1
Cyrson, Edward F.
1
Jantoń-Drozdowska, Elżbieta
1
Kowalik, Stanisław
1
Kubiak, Katarzyna
1
Kępiński, Marian
1
Matykowski, Roman
1
Nowińska, Ewa
1
Paluchowski, Władysław Jacek
1
Rutkowski, Ireneusz P.
.
next >
Subject
1
Contents
1
Przegląd piśmiennictwa
1
Review of literature
1
Spis treści
Date issued
14
1994
Has File(s)
14
true