Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10593/1554
Title: Technika role play oraz gry fabularne na lektoracie języka angielskiego a autonomizacja studentów
Authors: Surdyk, Augustyn
Keywords: autonomia studenta
autonomizacja glottodydaktyki
półautonomia
techniki komunikacyjne
role-play
technika gier fabularnych
gry fabularne
Issue Date: 2002
Publisher: Wydawnictwo Naukowe UAM
Citation: Wokół autonomizacji w dydaktyce języków obcych. Badania i refleksje, red. Weronika Wilczyńska, s. 121-136.
Series/Report no.: Językoznawstwo Stosowane nr 20;
Abstract: Publikacja zawiera wybór 14 artykułów zaprezentowanych w trakcie sympozjum nt. „Autonomizacja studentów a efektywność dydaktyki na poziomie zaawansowanym”, które odbyło się w dn. 4-5 lutego 2002 roku w Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na zakończenie projektu badawczego pod tym samym tytułem. Autorów łączy innowacyjność podejścia, ukierunkowana na autonomizację studentów. Artykuły obejmują następujące grupy zagadnień: opis stosowanych procedur dydaktycznych, badania i obserwacje efektów tych innowacji, a także wybrane ujęcia teoretyczne. Zbiór stanowi reprezentatywny przegląd aktualnej refleksji i stanu badań empirycznych w szeroko pojętym ujęciu autonomizacyjnym.
URI: http://hdl.handle.net/10593/1554
ISBN: 83-232-1235-X
ISSN: 0137-1444
Appears in Collections:Materiały konferencyjne (WN)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Technika role play oraz gry fabularne na lektoracie języka angielskiego a autonomizacja studentów.pdf661.63 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record



Items in AMUR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.