Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10593/1555
Title: Gry fabularne jako technika autonomizująca studenta
Authors: Surdyk, Augustyn
Keywords: autonomia studenta
autonomizacja glottodydaktyki
półautonomia
techniki komunikacyjne
role-play
technika gier fabularnych
gry fabularne
Issue Date: 2004
Publisher: Wydział Pedagogiczno-Artystyczny Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Citation: Autonomia w nauce języka obcego, red. Mirosław Pawlak, s. 221-232.
Abstract: Publikacja (…) jest zbiorem tekstów poświęconych zagadnieniu autonomii w dydaktyce języków obcych. Teksty te – w obecnej postaci artykułów – stanowią zapis referatów wygłoszonych na konferencji poświęconej temu właśnie, niezwykle istotnemu dla nowoczesnej dydaktyki zagadnieniu. Konferencje tego typu nigdy dotąd w Polsce się nie odbywały. Jest to więc novum na naszym terenie i wielki tytuł do chwały dla uczelni, która podjęła się organizacji takiego wydarzenia i publikacji artykułów opracowanych na podstawie wygłoszonych tam referatów. Dlatego publikację uważam za niezwykle ważną i potrzebną. (z recenzji wydawniczej Prof. dr hab. Hanny Komorowskiej)
URI: http://hdl.handle.net/10593/1555
ISBN: 83-917692-9-5
Appears in Collections:Materiały konferencyjne (WN)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gry fabularne jako technika autonomizująca studenta.pdf475.03 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record



Items in AMUR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.