Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10593/2129
Title: Dyskurs edukacyjny, czyli o „praktykowaniu” współczesnych teorii interpretacji
Authors: Kwiatkowska-Ratajczak, Maria
Issue Date: 2010
Publisher: Wydawnictwo Naukowe UAM w Poznaniu
Citation: Przestrzenie Teorii, nr 13, 2010, s. 328-337.
Abstract: Recenzja: Anna Janus-Sitarz, Przyjemność i odpowiedzialność w lekturze. O praktykach czytania literatury w szkole. Konstatacje. Oceny. Propozycje, Universitas, Kraków 2009
URI: http://hdl.handle.net/10593/2129
ISBN: 978-83-232-2176-0
ISSN: 1644-6763
Appears in Collections:Przestrzenie Teorii, 2010, nr 13

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
kwiatkowska_ 328-337_.pdf155.37 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record



Items in AMUR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.