Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My AMUR
Receive email
updates
Edit Profile
Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/10593/25383
Full metadata record
DC Field
Value
Language
dc.contributor.author
Melosik, Zbyszko
-
dc.date.accessioned
2020-01-29T09:37:46Z
-
dc.date.available
2020-01-29T09:37:46Z
-
dc.date.issued
2019
-
dc.identifier.citation
Studia Edukacyjne, 54/2019, s.345-347.
pl
dc.identifier.issn
1233-6688
-
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10593/25383
-
dc.description.abstract
Michał Klichowski to jeden z najzdolniejszych naukowców młodego pokolenia. Jest autorem wielu artykułów publikowanych w wysoko punktowanych czasopismach (w tym bardzo prestiżowych – zagranicznych), jak również dwóch znakomitych książek: Między linearnością a klikaniem. O społecznych konstrukcjach podejść do uczenia się (Kraków 2012) oraz Narodziny cyborgizacji: nowa eugenika, transhumanizm i zmierzch edukacji (Poznań 2014). Teksty Michała Klichowskiego stoją na bardzo wysokim poziomie merytorycznym, są czytane i cytowane (mimo bardzo młodego wieku Jego Indeks Hirscha wynosi 10, a liczba cytowań 291). Otwierają one dla pedagogiki nowe pola problemowe, cechuje je „intelektualna świeżość” i otwartość oraz umiejętność interdyscyplinarnego myślenia, jak również łączenia analiz teoretycznych z badaniami empirycznymi. Te wszystkie powyższe pozytywne uwagi odnoszą się również do najnowszej książki Michała Klichowskiego: Learning in CyberParks. A Theoretical and Empirical Study, która jest przedmiotem niniejszej recenzji. Książką ta wpisuje się, bez wątpienia, bardzo dobrze we współczesne dyskusje odnośnie relacji między technologią, komunikacją i sferą publiczną, na temat „inteligentnych” czy „sensorycznych” środowisk lub interakcyjnych przestrzeni. Mogę przy tym stwierdzić z przekonaniem, że publikacja Michała Klichowskiego dyskusje te pogłębia i rozszerza ich naukowe spektrum.
pl
dc.language.iso
pol
pl
dc.publisher
Wydawnictwo Naukowe UAM
pl
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
pl
dc.subject
cyberparki
pl
dc.subject
cyberparks
pl
dc.subject
uczenie się
pl
dc.subject
learning
pl
dc.title
Michał Klichowski, Learning in CyberParks. A Theoretical and Empirical Study, Wydawnictwo Naukowe UAM, Poznań 2017, ss. 266
pl
dc.type
Recenzja
pl
Appears in Collections:
Artykuły naukowe (WSE)
Files in This Item:
File
Description
Size
Format
Learning_in_CyberParks.pdf
158.67 kB
Adobe PDF
View/Open
Show simple item record
This item is licensed under a
Creative Commons License