Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My AMUR
Receive email
updates
Edit Profile
Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/10593/26382
Title:
Świnka Peppa w przedszkolu. Użycie serialu dla dzieci w nauczaniu języka angielskiego.
Authors:
Scheffler, Paweł
Domińska, Anna
Keywords:
świnka Peppa
nauczanie języka angielskiego w przedszkolu
Issue Date:
2021
Citation:
Języki Obce w Szkole 2021, nr 1, pp. 99-104.
Abstract:
Dużym wyzwaniem w nauczaniu języka obcego w przedszkolu jest zapewnienie dzieciom szerokiego kontaktu z naturalnym językiem, stymulującego je do spontanicznego używania tego języka. W artykule pokazujemy, że może się do tego przyczynić wykorzystanie na zajęciach popularnego, brytyjskiego serialu animowanego Świnka Peppa.
URI:
https://hdl.handle.net/10593/26382
DOI:
10.47050/jows.2021.1.99-104
Appears in Collections:
Artykuły naukowe (WA)
Files in This Item:
File
Description
Size
Format
JOwS-1-2021_Scheffler,Domińska.pdf
181.38 kB
Adobe PDF
View/Open
Show full item record
This item is licensed under a
Creative Commons License