Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10593/26382
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorScheffler, Paweł-
dc.contributor.authorDomińska, Anna-
dc.date.accessioned2021-08-12T05:22:20Z-
dc.date.available2021-08-12T05:22:20Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationJęzyki Obce w Szkole 2021, nr 1, pp. 99-104.pl
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10593/26382-
dc.description.abstractDużym wyzwaniem w nauczaniu języka obcego w przedszkolu jest zapewnienie dzieciom szerokiego kontaktu z naturalnym językiem, stymulującego je do spontanicznego używania tego języka. W artykule pokazujemy, że może się do tego przyczynić wykorzystanie na zajęciach popularnego, brytyjskiego serialu animowanego Świnka Peppa.pl
dc.language.isopolpl
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesspl
dc.rightsUznanie autorstwa 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/*
dc.subjectświnka Peppapl
dc.subjectnauczanie języka angielskiego w przedszkolupl
dc.titleŚwinka Peppa w przedszkolu. Użycie serialu dla dzieci w nauczaniu języka angielskiego.pl
dc.typeArtykułpl
dc.identifier.doi10.47050/jows.2021.1.99-104-
dc.description.number1pl
dc.description.pageof99pl
dc.description.pageto104pl
dc.description.journaltitleJęzyki Obce w Szkolepl
Appears in Collections:Artykuły naukowe (WA)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
JOwS-1-2021_Scheffler,Domińska.pdf181.38 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons