Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10593/2865
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorWendland, Michał-
dc.date.accessioned2012-06-28T13:41:02Z-
dc.date.available2012-06-28T13:41:02Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.isbn978-83-925596-1-0-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10593/2865-
dc.description.abstractPytanie o podstawy metodologiczne pada najczęściej wtedy, kiedy mamy do czynienia z dyscypliną nową lub dopiero powstającą albo kiedy dotychczas przyjmowane założenia nie spełniają pokładanych w nich oczekiwań. W przypadku pytania o metodologiczne podłoże filozofii i komunikacji, a tym bardziej dziedziny określanej tą, być może mało rozpowszechnioną nazwą – komunikologia1 – sprawa jest o tyle skomplikowana, że najpierw konieczne jest ustalenie, czym w ogóle miałaby być owa filozofii a komunikacji. A tym bardziej komunikologia. W jednym i w drugim przypadku mamy do czynienia z określeniami raczej słabo zakorzenionymi w humanistyce, tym niemniej tematyka, na której koncentruje się filozofii a komunikacji czy nauki o komunikowaniu z pewnością nowa nie jest. Zatem zanim możliwe będzie udzielenie jakiejkolwiek odpowiedzi na pytanie o ich metodologiczne podstawy, należy wcześniej określić w miarę dokładnie, czym są i czego dotyczą te dwie dziedziny.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherZakład Teorii i Filozofii Komunikacjipl_PL
dc.subjectNauka o komunikacjipl_PL
dc.subjectKomunikacjapl_PL
dc.subjectKomunikologiapl_PL
dc.titlePytanie o podstawy metodologiczne filozofii komunikacji i nauk o komunikowaniupl_PL
dc.typeRozdział z książkipl_PL
Appears in Collections:Książki/rozdziały (WNS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Michał Wendland - Pytanie o podstawy metodologiczne filozofii komunikacji i nauk o komunikowaniu.pdf140.69 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



Items in AMUR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.