Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10593/3814
Title: Marketing sportowy na przykładzie NBA
Other Titles: NBA League as an Example of Sport Marketing
Authors: Ludwiniak, Damian
Keywords: sport
marketing
koszykówka
nba
Issue Date: 2012
Publisher: Wydawnictwo Naukowe WNPiD UAM, Poznań
Citation: Refleksje, wydanie specjalne, wiosna 2012, s. 139-151
Abstract: Artykuł ukazuje strategie oraz techniki marketingu w sporcie na przykładzie amerykańskiej zawodowej ligi koszykówki NBA. Autor ukazuje znaczenie promocji i reklamy w rozwoju sportu zawodowego. W artykule przedstawiono specyfikę tego rynku oraz możliwości jego rozwoju. The article shows strategies and techniques of marketing in sport on the basis of National Basketball Association (NBA). The author presents the importance of promotion and advertising in the development of professional sport. Furthermore, a description of this market and some opportunities for further development are highlighted.
URI: http://hdl.handle.net/10593/3814
ISSN: 2081-8270
Appears in Collections:Refleksje, wydanie specjalne, wiosna 2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ludwiniak.pdf1.58 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record



Items in AMUR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.