Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10593/7142
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVasiliev, Grigor-
dc.date.accessioned2013-07-19T09:20:34Z-
dc.date.available2013-07-19T09:20:34Z-
dc.date.issued1991-
dc.identifier.citationNeodidagmata, nr 20, 1991, pp. 17-25.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-232-2332-0-
dc.identifier.issn0077-653X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10593/7142-
dc.description.abstractJest to artykuł o charakterze przeglądowym, podejmujący próbę wskazania możliwości podniesienia efektywności nauczania - uczenia się w szkole wyższej, tkwiące zarówno w innej organizacji treści nauczania, form i metod tego nauczania, stosowanych środków, jak i sposobu pracy studentów. Autor krótko omawia każdy z tych elementóe systemu, wskazując najbardziej - jest zdaniem - obiecujące możliwości jego udoskonalenia. Szczególnie dużo miejsca poświęcone tu różnym zachowaniem się nauczyciela akademickiego podczas prowadzenia wykładu, a także tzw. metodom aktywizującym, zwłaszcza grom dydaktycznym.pl_PL
dc.description.abstractDer vorliegende Aufsatz bietet eine Übersicht über die Möglichkeiten der Erhöhung der Effektivleistung im Lehr- und Lernprozeß an der Erhöhung der Effektivleistung im Lehr- und Lernprozeß an der Hochschule. Es geht hier um die Neugestaltung des Inhalts sowie der Formen, Methoden und Mittel im Unterrichtsprozeß, ferner um die Neugestaltung der Arbeitsweise der Studenten. Der Verfasser bespricht kurz die einzelnen Elemente dieses Systems, wobei er auf die, seiner Meinung nach, effektivsten Möglichkeiten dessen Entwicklung hinweist Viel Aufmerksamkeit wurde verschiedenen Verhaltensweisen eines Hochschullehrers während des Vortrags sowie den sog. Aktivierungsmethoden, insbesondere den didaktischen Spielen, gewidmet.pl_PL
dc.language.isootherpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Naukowe UAM w Poznaniupl_PL
dc.subjectkierunki dydaktycznepl_PL
dc.subjectdidactic factorspl_PL
dc.subjectaktywność pedagogicznapl_PL
dc.subjectpedagogical activitypl_PL
dc.subjectmodernizacja technicznapl_PL
dc.subjecttechnical modernizationpl_PL
dc.subjectkwalifikacjepl_PL
dc.subjectqualificationspl_PL
dc.titleNIEKTÓRE DYDAKTYCZNE CZYNNIKI INTENSYFIKUJĄCE NAUCZANIE W SZKOLE WYŻSZEJpl_PL
dc.title.alternativeZU EINIGEN DEN LEHRPROZEß AN DEN HOCHSCHULEN INTENSIVIERENDEN DIDAKTISCHEN FAKTORENpl_PL
dc.typeArtykułpl_PL
Appears in Collections:Neodidagmata, nr 20, 1991

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
02_Grigor_Wasiljew_NIEKT_RE_DYDAKTYCZNE_CZYNNO_CI_17-25.pdf315.69 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



Items in AMUR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.