Środkowoeuropejskie Studia Polityczne, 2016, nr 3
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Środkowoeuropejskie Studia Polityczne, 2016, nr 3 by Author "Barańska, Marzena"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Zarządzanie wartością zdrowia w marketingu na przykładzie wybranych reklam koncernów farmaceutycznych(Wydawnictwo Naukowe WNPiD UAM w Poznaniu, 2016) Barańska, MarzenaDość powszechnie przyjmuje się, że coaching to specyficzna forma relacji, oparta na procesach uczenia się, motywacji, dialogu i wsparcia, która sprzyja rozwojowi organizacji. Problemy adaptacyjne współczesnych organizacji leżą nie tylko w zmiennych warunkach zewnątrzorganizacyjnych, ale także (a może przede wszystkim) w podejściu samych menadżerów. Do skutecznego funkcjonowania i radzenia sobie z nieprzewidywalnymi sytuacjami konieczne są nowe umiejętności. Potrzeba podejścia ogólnosystemowego, klimatu wzajemnego zaufania będącego efektem rozwoju osobistego, zwiększania świadomości, rozwijania własnego potencjału i wyzbycia się lęku na rzecz wiary w ludzi. Między innymi ta kwestia stanowi przedmiot niniejszego artykułu.