Wydział Anglistyki (WA)/ Faculty of English
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Wydział Anglistyki (WA)/ Faculty of English by Author "Aleksandrowicz-Pędich, Lucyna. Promotor"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Dialogowe podejście do ewaluacji interkulturowej kompetencji komunikacyjnej w procesie kształcenia przyszłych nauczycieli języka angielskiego(2010-06-07T07:19:57Z) Owczarek, Dorota; Aleksandrowicz-Pędich, Lucyna. Promotor; Siek-Piskozub, Teresa. PromotorPraca podkreśla rolę dialogu w kontekście kształcenia i rozwijania IKK u przyszłych nauczycieli języka angielskiego, przedstawia związki pomiędzy kulturą a językiem, prezentuje rolę tekstów literackich w rozwoju IKK oraz rolę nauczyciela jako pośrednika kulturowego. Głównym zagadnieniem badawczym pracy jest odpowiedzenie na pytanie: Czy kształcenie w KJO przygotowuje przyszłych nauczycieli do roli pośrednika kulturowego? W części teoretycznej pracy zostały omówione teorie związane z rozwijaniem interkulturowej kompetencji komunikacyjnej, które stały się podstawą do przygotowania badania , a w tym, do skonstruowania instrumentów badawczych i uzyskania odpowiedzi na postawione pytanie, co prezentuje część empiryczna.