Browsing by Author "Rudawska, Iga"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item KONCEPCJA MARKETINGU RELACJI W SEKTORZE USŁUG ZDROWOTNYCH(Wydział Prawa i Administracji UAM, 2004) Rudawska, IgaThe Polish health care system is going through great changes that stimulate the re-orientation of patient-service organization relationship. The paper argues that relationship marketing concept is the proper one as far as health care organizations are concerned. The principal arguments for this standpoint are as follows: lead of mutual satisfaction, huge intensity of interactions, existence of exit barriers and growing role of non-monetary price.Item WARTOŚĆ RELACJI WŁADZE SAMORZĄDOWE – KLASA KREATYWNA. EMPIRYCZNA WERYFIKACJA MODELU(Wydział Prawa i Administracji UAM, 2012) Rudawska, Iga; Bąkowska, SylwiaBadania nad klasą kreatywną i jej znaczeniem dla rozwoju regionalnego są w centrum zainteresowania takich badaczy, jak R. Florida, A. Zolli i C. Landry. W polskiej literaturze zagadnienie to poruszane jest relatywnie rzadko. Grupa osób wykonujących zawody twórcze jest „motorem” stymulującym wzrost gospodarczy poprzez tworzenie nowych form w postaci innowacyjnych rozwiązań, kreowanie produktów i usług. Celem niniejszego artykułu jest empiryczna weryfikacja modelu wartości relacji władze samorządowe – klasa kreatywna. Główną techniką badawczą był wywiad telefoniczny ze standaryzowanym kwestionariuszem. Badania przeprowadzono w ramach grantu finansowanego przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w latach 2010-2012.