Język. Komunikacja. Informacja, 2007, tom 2
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Język. Komunikacja. Informacja, 2007, tom 2 by Subject "definicja społeczna komunikacji"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Społeczne uwarunkowania skutecznej komunikacji(SORUS S.C. Wydawnictwo i Drukarnia Cyfrowa, 2007) Lapis, WłodzimierzW niniejszym artykule przedstawiono wyniki badań sprawdzających, co – w opinii społecznej – jest niezbędne w skutecznej komunikacji. W tym celu, za pomocą wyszukiwarki internetowej, zebrano z Internetu stosowne frazy z wyrażeniami typu „rozumienie się”, „zrozumienie się” i „porozumienie się” i przeanalizowano je pod interesującym nas względem. Umożliwiło to określenie społecznych definicji tych trzech pojęć i skonfrontowanie ich z definicjami słownikowymi. W badaniach posłużono się innowacyjną metodą (autorstwa piszącego te słowa) przeciwnej analizy.