Neodidagmata, nr 35, 2013
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Neodidagmata, nr 35, 2013 by Subject "Education"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Rola otwartych zasobów edukacyjnych w kształtowaniu nowego paradygmatu w edukacji(Wydawnictwo Naukowe UAM w Poznaniu, 2013) Pietrzykowski, AdamWspółcześnie edukacja znajduje się w stadium paradygmatycznej zmiany. Zarówno bowiem warstwa społeczno-kulturowa jak i oddziałująca na nią warstwa technologiczna podlegają nieustannym zmianom o niespotykanej wcześniej dynamice. Sytuacja ta spowodowała, iż całe edukacyjne uniwersum przechodzi właśnie transformację prowadzącą do ukształtowania się "nowego ładu edukacyjnego”. Jednym z istotnych elementów współkonstytuujących jego kształt jest bez wątpienia fenomen otwartych zasobów edukacyjnych, których rola w tym zakresie wydaje się szczególnie wieloaspektowa.