Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10593/10837
Title: Projektowanie zajęć dydaktycznych z wykorzystaniem tablicy interaktywnej SMART Board
Authors: Jakubczak, Bożena
Editors: Grzesiak, Jan
Keywords: projektowanie zajęć dydaktycznych
tablica interaktywna
Issue Date: 2013
Publisher: Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Pedagogiczno-Artystyczny w Kaliszu, Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Koninie
Series/Report no.: Ewaluacja i innowacje w edukacji;Projektowanie poprawy jakości kształcenia
Abstract: Nauczyciele są kluczem do sukcesu każdej szkoły. Ale jak wszyscy, potrzebują odpowiednich narzędzi, aby wykonywać swoją pracę skutecznie. Tablice interaktywne SMART Board pozwalają na projektowanie i prowadzenie interaktywnych lekcji z wykorzystaniem nowoczesnych technologii informacyjno-telekomunikacyjnych angażujących wiele zmysłów uczniów (nauczanie polisensoryczne i wielokanałowe). Dołączone do tablicy oprogramowanie SMART Notebook stanowi efektywne narzędzie tworzenia, rejestracji i prezentacji interaktywnych treści i zadań dydaktycznych dostępnych dla ucznia także po zakończeniu zajęć. Nie ulega wątpliwości, że stosowanie tych technologii wpływa korzystnie na zwiększenie poziomu uwagi i zainteresowania uczących się i może przyczynić się do poprawy jakości kształcenia. W referacie przedstawiono zasady pracy z tablicą interaktywną, przegląd narzędzi technologii SMART przydatnych w warsztacie pracy nauczyciela i przykłady zastosowań tych narzędzi w przygotowaniu interaktywnych lekcji.
Description: Artykuł znajduję się w Części III publikacji zatytułowanej: "Projektowanie poprawy jakości kształcenia w imię postępu pedagogicznego we współczesnej szkole" na stronach 291-302.
URI: http://hdl.handle.net/10593/10837
ISBN: 978-83-88335-86-0
Appears in Collections:Artykuły naukowe (WPA)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BozenaJakubczak_tablice_interaktywne1.pdf1.23 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record



Items in AMUR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.