Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10593/12618
Title: Wybrane problemy konstruowania gry wojennej
Authors: Zych, Jan
Keywords: gra wojenna
komunikacja z serwerem
GAMBIT
eksperyment symulacyjny
symulacja komputerowa
graficzny interfejs gry
Issue Date: 2003
Citation: Biuletyn Instytutu Automatyki i Robotyki, 19, 2003, 127-134.
Abstract: W artykule omówiono wybrane wątki konstruowania środowiska symulacyjnego, będącego integralną częścią komputerowej, interaktywnej gry wojennej GAMBIT. Na tle ogólnego schematu funkcjonowania gry opisane zostały mechanizmy synchronizacji procesów realizowanych przez serwer oraz sposób komunikowania się użytkowników z serwerem.
URI: http://hdl.handle.net/10593/12618
Appears in Collections:Artykuły naukowe (WNPiDZ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Wybrane problemy konstruowania gry wojennej.pdf1.01 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record



Items in AMUR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.