Czas jako wymiar i obszar ludzkich działań (perspektywa pedagogiczna)

Loading...
Thumbnail Image

Date

2014

Advisor

Editor

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Wydawnictwo Akademickie Żak

Title alternative

Abstract

W artykule, w oparciu o podstawowe rozważania wokół czasu z perspektywy wybranych dyscyplin naukowych, czas został potraktowany jako wymiar ludzkich działań, z zachowaniem przekonania o podmiotowości człowieka, ze szczególnym wyeksponowaniem jednostkowego aspektu – czasu psychologicznego.
The main focus of this article is the time recognized as a dimension of human activities.

Description

Sponsor

Keywords

czas

Citation

(w:) Wioleta Danilewicz, Wiesław Theiss (red.), Pedagogika społeczna wobec zagrożeń człowieka i idei sprawiedliwości społecznej, Wydawnictwo Akademickie Żak, Warszawa 2014, s. 388-401

ISBN

DOI

Title Alternative

Rights Creative Commons

Creative Commons License

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Biblioteka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego