Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10593/13824
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorAntonik, Aleksandra-
dc.date.accessioned2015-07-24T09:43:01Z-
dc.date.available2015-07-24T09:43:01Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationStudia Edukacyjne, 2015, nr 35, s.429-432pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-232-2904-9-
dc.identifier.issn1233-6688-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10593/13824-
dc.description.abstractrecenzja książki: Maria Czerpaniak-Walczak (red.), Fabryki dyplomów czy universitas? O nadwiślańskiej wersji przemian w edukacji akademickiej.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Naukowe UAMpl_PL
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesspl_PL
dc.titleMaria Czerpaniak-Walczak (red.), Fabryki dyplomów czy universitas? O nadwiślańskiej wersji przemian w edukacji akademickiej, Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków 2013, ss. 364pl_PL
dc.typeRecenzjapl_PL
dc.identifier.doi10.14746/se.2015.35.23-
dc.description.number35pl_PL
dc.description.pageof429pl_PL
dc.description.pageto432pl_PL
dc.description.articlenumber23pl_PL
dc.description.journaltitleStudia Edukacyjnepl_PL
Appears in Collections:Studia Edukacyjne, 2015, nr 35

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SE_35_2015_recenzje_noty_Aleksandra_Antonik.pdf96.12 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



Items in AMUR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.