Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10593/17972
Title: Jak technologie informacyjno-komunikacyjne mogą wspierać rozwój dziecka w wieku przedszkolnym? Studium teoretyczne
Authors: Klichowski, Michał
Pyżalski, Jacek
Kuszak, Kinga
Klichowska, Anna
Keywords: ICT
TIK
dziecko
edukacja
rozwój dziecka
media w edukacji
Issue Date: 2017
Publisher: Wydawnictwo „Eter”
Citation: Klichowski, M., Pyżalski, J., Kuszak, K., Klichowska, A. (2017). Jak technologie informacyjno-komunikacyjne mogą wspierać rozwój dziecka w wieku przedszkolnym? Studium teoretyczne. W: J. Pyżalski (red.), Małe dzieci w świecie technologii informacyjno-komunikacyjnych - pomiędzy utopijnymi szansami a przesadzonymi zagrożeniami (ss. 115-157). Łódz: Wydawnictwo „Eter”.
Abstract: Celem tekstu jest opis szans wynikających z użytkowania przez dzieci w wieku 3-6 lat technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) oraz przedstawienie dyrektyw dla wykorzystania TIK przez dzieci w tym wieku (mówiąc o TIK mamy na myśli głównie takie ich popularne formy jak gry, aplikacje, programy, strony internetowe, portale itp., dlatego – co należy bardzo mocno podkreślić – przedstawione w tekście szanse i dyrektywy nie są w każdym przypadku adekwatne do wszystkich rodzajów TIK). W tekście tym będziemy starali się więc odpowiedzieć na pytanie: Jak TIK mogą wspierać rozwój dziecka w wieku 3-6 lat, czy szczegółowiej: Jakie szanse dają TIK dzieciom w wieku 3-6 lat i jak działać, by te szanse wykorzystać
URI: http://hdl.handle.net/10593/17972
ISBN: 978-83-947832-0-4
Appears in Collections:Książki/rozdziały (WSE)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Jak technologie informacyjno-komunikacyjne mogą wspierać rozwój dziecka w wieku przedszkolnym.pdf988.81 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons