Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My AMUR
Receive email
updates
Edit Profile
Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/10593/17972
Full metadata record
DC Field
Value
Language
dc.contributor.author
Klichowski, Michał
-
dc.contributor.author
Pyżalski, Jacek
-
dc.contributor.author
Kuszak, Kinga
-
dc.contributor.author
Klichowska, Anna
-
dc.date.accessioned
2017-06-26T12:37:06Z
-
dc.date.available
2017-06-26T12:37:06Z
-
dc.date.issued
2017
-
dc.identifier.citation
Klichowski, M., Pyżalski, J., Kuszak, K., Klichowska, A. (2017). Jak technologie informacyjno-komunikacyjne mogą wspierać rozwój dziecka w wieku przedszkolnym? Studium teoretyczne. W: J. Pyżalski (red.), Małe dzieci w świecie technologii informacyjno-komunikacyjnych - pomiędzy utopijnymi szansami a przesadzonymi zagrożeniami (ss. 115-157). Łódz: Wydawnictwo „Eter”.
pl_PL
dc.identifier.isbn
978-83-947832-0-4
-
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10593/17972
-
dc.description.abstract
Celem tekstu jest opis szans wynikających z użytkowania przez dzieci w wieku 3-6 lat technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) oraz przedstawienie dyrektyw dla wykorzystania TIK przez dzieci w tym wieku (mówiąc o TIK mamy na myśli głównie takie ich popularne formy jak gry, aplikacje, programy, strony internetowe, portale itp., dlatego – co należy bardzo mocno podkreślić – przedstawione w tekście szanse i dyrektywy nie są w każdym przypadku adekwatne do wszystkich rodzajów TIK). W tekście tym będziemy starali się więc odpowiedzieć na pytanie: Jak TIK mogą wspierać rozwój dziecka w wieku 3-6 lat, czy szczegółowiej: Jakie szanse dają TIK dzieciom w wieku 3-6 lat i jak działać, by te szanse wykorzystać
pl_PL
dc.language.iso
pol
pl_PL
dc.publisher
Wydawnictwo „Eter”
pl_PL
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
pl_PL
dc.subject
ICT
pl_PL
dc.subject
TIK
pl_PL
dc.subject
dziecko
pl_PL
dc.subject
edukacja
pl_PL
dc.subject
rozwój dziecka
pl_PL
dc.subject
media w edukacji
pl_PL
dc.title
Jak technologie informacyjno-komunikacyjne mogą wspierać rozwój dziecka w wieku przedszkolnym? Studium teoretyczne
pl_PL
dc.type
Rozdział z książki
pl_PL
Appears in Collections:
Książki/rozdziały (WSE)
Files in This Item:
File
Description
Size
Format
Jak technologie informacyjno-komunikacyjne mogą wspierać rozwój dziecka w wieku przedszkolnym.pdf
988.81 kB
Adobe PDF
View/Open
Show simple item record
This item is licensed under a
Creative Commons License