Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10593/21314
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorGrabowska, Hanna-
dc.date.accessioned2018-01-25T15:08:37Z-
dc.date.available2018-01-25T15:08:37Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationZarządzanie Biblioteką Nr 1/2011, s.111-122.pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10593/21314-
dc.description.abstractW artykule omówione zostały pojęcia dotyczące tożsamości, wizerunku oraz kapitału marki. Na ich tle przedstawiony został szereg działań, podejmowanych przez Bibliotekę Uniwersytecką w Poznaniu, służących umiejętnemu wykreowaniu, budowaniu i zarządzaniu silną marką instytucji.pl
dc.language.isopolpl
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesspl
dc.rights.uriAn error occurred getting the license - uri.*
dc.subjectmarkapl
dc.subjectzarządzanie markąpl
dc.subjectBiblioteka Uniwersytecka w Poznaniupl
dc.titleZarządzanie marką w bibliotece na przykładzie Biblioteki Uniwersyteckiej w Poznaniupl
dc.typeArtykułpl
Appears in Collections:Artykuły naukowe (Bib)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ZB 2011_HG.pdf214.74 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons