Filozofia Publiczna i Edukacja Demokratyczna, 2015, Tom 4, Nr 2 : [13] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 13 of 13
Issue DateTitleAuthor(s)
2015Contents-
2015Reading the philosophy: Dana Freibach-Heigefetz on generosity-ethics in “The Idiot” by Fyodor DostoevskyGórecki, Przemysław
2015Jak rozmawiać o prawach dziecka z przedszkolakami – na przykładzie programu edukacyjnego „Kolory Dzieciństwa”Dziel-Sierszuła, Magdalena
2015Wykorzystanie teatru w edukacji etycznejKostyra, Marcin
2015Mediterranean drama: pragmatic, legal and moral aspects of hospitalityNowak, Ewa
2015Phenomenon-Based Learning, Filozofia i Design-Thinking, czyli pomysł na kształcenie myślenia i metodę łączenia treści nauczania w polskim systemie edukacjiCzujko-Moszyk, Ewelina
2015Ciało wkracza na scenę. O wypartym doświadczeniu i metaforyce cielesnościAdolphi, Rainer
2015Fenomenologia [„Encyklopedia Brytyjska”: wersja I]Husserl, Edmund
2015Fenomenologia – wprowadzenie w lekturę tekstu Edmunda Husserla „Phänomenologie (Der Encyclopaedia Britannica Artikel)”Bekrycht, Tomasz
2015Dualizm bytu i powinności w czystej teorii prawa Hansa KelsenaHuk, Marta Z.
2015Wójt jako lokalny lider. Wady i zalety reformy gminnej – rozważania prawno-polityczneMatyjek, Sebastian
2015Psychologiczne aspekty stosowania instytucji nadzwyczajnego obostrzenia ustawowego zagrożenia wobec sprawcy na gruncie art. 178 § 1 KKLisowska, Anna
2015Character self-construction and moral principles – general theoretical frameworkMamali, Cătălin
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 13 of 13