Dwie dekady katolickich środków społecznego przekazu w Polsce (1989-2009)

Loading...
Thumbnail Image

Date

2010

Advisor

Editor

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Title alternative

Abstract

Celem artykułu jest zwrócenie uwagi na znaczenie, rolę, funkcjonowanie i problemy katolickich środków społecznego przekazu w Polsce z perspektywy dwóch dekad, tj. lat 1989-2009. Refleksje autora - głównie ze względu na złożoność podjętego tematu - mają charakter ogólny, przekrojowy i stanowią asumpt do pogłębionych badań i analiz nad rzeczywistością mediów katolickich w Polsce. W artykule autor odwołuje się do ustaleń stanowiących materiał przygotowywanej monografii na temat mediów katolickich, której wydanie planowane jest na rok 2012.

Description

Sponsor

Keywords

Media, Media katolickie, Kościół, Prasa katolicka, Radio katolickie, Transformacja ustrojowa

Citation

B. Kosmanowa (red.), Media dawne i współczesne, t. V, Wydawnictwo Naukowe WNPiD UAM, Poznań 2010, s. 71-86.

ISBN

DOI

Title Alternative

Rights Creative Commons

Creative Commons License

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Biblioteka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego