Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10593/6235
Title: Tradycyjny model kształcenia a teoria progresywnego nauczania i uczenia się
Authors: Michałowska, Danuta Anna
Keywords: teoria kształcenia
teorie progresywne w edukacji
model edukacji skoncentrowanej na uczniu
proces interakcyjny
Issue Date: 15-May-2013
Series/Report no.: Pedagogika i dydaktyka;
Abstract: Tradycyjny model kształcenia obecny we współczesnym systemie oświatowym wielu krajów charakteryzuje się stałymi cechami procesu nauczania i uczenia się. Alternatywnie do niego w teoriach progresywnego kształcenia eksponuje się inne kwestie
Description: Materiał dydaktyczny przeznaczony przede wszystkim dla studentów specjalności nauczycielskiej w ramach modułu kształcenia psychopedagogicznego, tematyka odnosi się do współczesnych teorii kształcenia i wychowania.
URI: http://hdl.handle.net/10593/6235
Appears in Collections:Materiały dydaktyczne (WNS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tradycyjna teoria kształcenia a teorie progresywne.pdf2.22 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record



Items in AMUR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.