Przegląd głównych teorii nauczania i uczenia się

Loading...
Thumbnail Image

Date

2013-05-15

Advisor

Editor

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Title alternative

Abstract

Główne grupy teorii kształcenia to: 1. teorie behawiorystyczne, 2. poznawczo – procesualne, oraz 3. fenomenologiczne i humanistyczne. Przyjęcie założeń określonej grupy teorii kształcenia warunkuje odmienny jego przebieg oraz różne efekty procesu nauczania i uczenia się.

Description

Materiał dydaktyczny przeznaczony przede wszystkim dla studentów specjalności nauczycielskiej w ramach modułu kształcenia psychopedagogicznego, tematyka odnosi się do współczesnych teorii kształcenia i wychowania.

Sponsor

Keywords

teorie kształcenia behawiorystyczne, proces nauczania i uczenia się,, teoria kształcenia, teorie kształcenia poznawczo – procesualne, teorie kształcenia fenomenologiczne, teorie kształcenia humanistyczne

Citation

ISBN

DOI

Title Alternative

Rights Creative Commons

Creative Commons License

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Biblioteka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego