Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10593/6312
Title: Nauczyciele-uczniowie: dwa spojrzenia na dyscyplinę w klasie
Authors: Pyżalski, Jacek
Keywords: dyscyplina szkolna
school discipline
zarządzanie klasą
classroom management
zachowania zakłócające
disruptive behaviours
nauczyciele
teachers
uczniowie
students
relacje
relations
Issue Date: 2007
Publisher: Oficyna Wydawnicza "Impuls"
Citation: Pyżalski J. (2007) Nauczyciele-uczniowie: dwa spojrzenia na dyscyplinę w klasie, Kraków" Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2007
Abstract: Problem dyscypliny w szkole jest często przedmiotem gorących dyskusji na różnych płaszczyznach: od płaszczyzny politycznej, poprzez regionalną – lokalnego zarządzania oświatą – aż do poziomu pokoju nauczycielskiego, rozmów ludzi w tramwaju czy internautów na forum internetowym. Rozmowom tym towarzyszy zwykle sporo emocji i konfliktów. W książce Autor stara się przedstawić wiedzę na temat dyscypliny, opartą na wynikach badań – zarówno polskich, jak i zagranicznych. Badania dotyczą problematyki dyscypliny ujmowanej z punktu widzenia nauczycieli i uczniów. Autor od wielu lat zajmuje się poszukiwaniem i testowaniem konkretnych rozwiązań dotyczących radzenia sobie z łamaniem dyscypliny przez uczniów. Wiele z nich zostało zastosowane w praktyce.
URI: http://hdl.handle.net/10593/6312
ISBN: 978-83-7587-796-0
Appears in Collections:Książki/rozdziały (WSE)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pyzalski_Nauczyciele_OK.pdf483.83 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record



Items in AMUR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.