Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10593/753
Title: Profilaktyka, diagnoza, terapia – podstawą prawidłowej pracy pedagoga
Other Titles: Prophylactics, diagnosis, therapy – the correct basis of the pedagogues work
Authors: Szczepańska, Magdalena
Keywords: diagnoza
diagnosis
terapia
therapy
profilaktyka
prophylactics
zaburzenia
disorders
Issue Date: 2010
Publisher: Wydawnictwo Naukowe
Citation: Naukowe Zeszyty Studenckie nr 2. Edukacja-Grupa-Teraźniejszość
Abstract: Materiał zebrany przez H. Krauze-Sikorską i K. Kuszak przesycony jest dużą ilością ważnych zagadnień i stanowi doskonały zarys wiedzy na temat postępowania pedagogicznego wobec dziecka z trudnościami. Skierowany jest zarówno do pedagogów, nauczycieli, wychowawców, terapeutów, psychologów, studentów pedagogiki. Kompetencje z zakresu profilaktyki, diagnozy i terapii pedagogicznej są niezbędne, by stworzyć właściwy system pomocy dziecku.
The material assembled by H. Krauze-Sikorska and K. Kuszak is satiated with a large amount of important questions and is a perfect outline of knowledge about pedagogical procedure in accordance with developmental difficulties. The material is directed towards pedagogues, teachers, tutors, therapists, psychologists and the students of pedagogics. The competences in prophylactics, diagnosis and pedagogical therapy are imperative towards the construction of a proper system of pedagogical and psychological help.
URI: http://hdl.handle.net/10593/753
Appears in Collections:Artykuły naukowe (WNS)
Naukowe Zeszyty Studenckie, nr 2, 2010 /Edukacja-Grupa-Teraźniejszość/

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Profilaktyka, diagnoza, terapia – podstawą prawidłowej pracy pedagoga.pdf95.99 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record



Items in AMUR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.