Środkowoeuropejskie Studia Polityczne, 2017, nr 1
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Środkowoeuropejskie Studia Polityczne, 2017, nr 1 by Author "Piontek, Dorota"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Reklama negatywna w polskich kampaniach wyborczych 2015 roku(Wydawnictwo Naukowe WNPiD UAM w Poznaniu, 2017) Piontek, DorotaReklama polityczna jest jednym z podstawowych narzędzi prowadzenia kampanii wyborczych. Szczególnym zainteresowaniem cieszy się jedna z jej odmian – reklama negatywna. Artykuł przedstawia przesłanki wykorzystywania reklamy negatywnej, a także wyniki analizy ogłoszeń reklamowych komitetów wyborczych Andrzeja Dudy oraz Prawa i Sprawiedliwości wyemitowanych w kampaniach 2015 roku – odpowiednio prezydenckiej i parlamentarnej. Celem analizy zwycięskich komitetów wyborczych było ustalenie, jaki udział w ich strategiach reklamowych miały reklamy negatywne. Analiza ma charakter jakościowy i dokonana została w oparciu o spoty wyborcze komitetów wyborczych Andrzeja Dudy oraz Prawa i Sprawiedliwości, opublikowane na oficjalnych kanałach Youtube KW Andrzeja Dudy i KW Prawa i Sprawiedliwości.