Neodidagmata, nr 33/34, 2012
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Neodidagmata, nr 33/34, 2012 by Subject "cyfrowi imigranci"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Metoda projektów płaszczyzną wzajemnego dostrajania się szkoły i Digital natives…(Wydawnictwo Naukowe UAM, 2012) Dylak, StanisławWspółczesna szkoła potrzebuje zmiany, przede wszystkim w zakresie stawiania uczniom odpowiednich dla nich wyzwań. Odpowiadać winna na wyzwania, jakie stawia współczesny świat, ten pozaszkolny. Przede wszystkim potrzebuje integracji – uspójnienia swych podmiotów: nauczycieli i uczniów, w ich myśleniu, działaniu czy radowaniu się z bycia w szkole. Takim narzędziem uspójnienia może być metoda projektów – stwarza uczniom możliwość pozostania w Internecie z jednoczesnym wykonywania szkolnych zadań oraz wprawiania się w podejmowaniu odpowiedzialności za własne uczenie się.