Doktoraty (WSE)
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Doktoraty (WSE) by Subject "acquiring"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Gry i zabawy dydaktyczne w procesie przyswajania języka angielskiego na etapie edukacji przedszkolnej(2017) Kropaczewska, Urszula; Krauze-Sikorska, Hanna. PromotorCelem pracy jest ocena autorskiego programu nauczania języka angielskiego dla dzieci pięcioletnich opartego na grze dydaktycznej, opis procesu nauczania, opis przebiegu przeprowadzonego eksperymentu pedagogicznego zakładającego przeprowadzenie szesnastu zajęć w czterech grupach dzieci w dwóch różnych przedszkolach oraz porównanie wyników osiągniętych przez dzieci pracujących według programu własnego autorki z wynikami dzieci pracujących metodą konwencjonalną w oparciu o podręcznik w odniesieniu do obecności, reakcji werbalnych i niewerbalnych dzieci, rozwoju kompetencji językowych i społecznych u dzieci biorących udział w eksperymencie. Uzupełnieniem części badawczej jest część teoretyczna zawierająca opis rozwoju dziecka w okresie średniego dzieciństwa, opis, klasyfikacja i znaczenie koncepcji teoretycznych gier dydaktycznych, porównanie procesów przyswajania języka ojczystego i obcego oraz opis kompetencji nauczyciela języka obcego. W pracy znajdują się wnioski i implikacje dla praktyki pedagogicznej. Aneks do pracy zawiera przykładowe scenariusza zajęć, skrypty zajęć, prace dzieci oraz materiały wykorzystane w trakcie zajęć.