Środkowoeuropejskie Studia Polityczne, 2016, nr 4
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Środkowoeuropejskie Studia Polityczne, 2016, nr 4 by Subject "electoral campaign"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Internet w służbie samorządu czy samorządowców? Na podstawie zawartości stron internetowych małych gmin w samorządowej kampanii wyborczej 2014 roku(Wydawnictwo Naukowe WNPiD UAM w Poznaniu, 2016) Gajowniczek, TomaszPowszechną jest opinia, ze urzędującemu kandydatowi jest łatwiej wygrać wybory. Ma on już jakieś osiągnięcia, elektorat go zna. Ma także aparat urzędniczy i media, których może użyć w kampanii. W artykule przedstawiono wyniki analizy zawartości stron internetowych małych gmin w trakcie kampanii wyborczej 2014 roku. Próbowano odpowiedzieć na pytanie: Czy strony internetowe samorządów promują gminę, czy może są traktowane instrumentalnie przez urzędujących wójtów i służą ich autopromocji?