Neodidagmata, nr 27/28, 2004/2005 : [14] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 14 of 14
Issue DateTitleAuthor(s)
2003John R. Anderson, Uczenie się i pamięć, WSiP, Warszawa 1998, ss. 540 (oryg.: Learning and Memory. An Integrated Approach, John Wiley and Sons, Inc, 1995)Wieczorkowski, Kazimierz
2005RecenzjeZając, Antoni; Dylak, Stanisław; Kaniewska, Maria; Czajkowska, Dominika; Rogowski, Witold; Iwanicka, Agnieszka
2005Proces wdrażania egzaminu maturalnego w opinii maturzystów liceów technicznych – rocznik 2003Kust, Izabella
2005Przygotowanie nauczycieli do realizacji zadań wynikających z reformy systemu edukacji wdrażanej w Polsce od 1999 rokuMichalak, Joanna
2005Tradycje komunikowania a komunikowanie w kształceniu zdalnym przez InternetWach-Kąkolewicz, Anna
2005Autokreacja człowieka w dobie kultury obrazkowej jako nowy aspektbadawczy pedagogiki mediówWąsiński, Arkadiusz
2005Kompetencje współczesnego nauczycielaStrykowski, Wacław
2005Reprodukcja kapitału szkolnego na poziomie szkolnictwa wyższego – egzemplifikacje francuskieCzajkowska, Dominika
20051. Spis treści-
2005W stronę szkoły jutraDenek, Kazimierz
2005Radio w sieci – kontra czy wzmocnienie tradycyjnego radia?Iwanicka, Agnieszka; Walter, Natalia
2005Obrazy cyfrowe w komunikatach elektronicznychMichałowski, Marian
2005Telenowela jako instrument regulacji różnicKwiek, Jadwiga
2005Edukacja medialna w szkolnych programach nauczania w Anglii i NiemczechŁawniczak, Joanna
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 14 of 14