Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10593/4771
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBrzezińska, Anna Izabela-
dc.date.accessioned2013-02-26T10:49:28Z-
dc.date.available2013-02-26T10:49:28Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationBrzezińska, A. (2004). Zróżnicowanie poziomu umiejętności czytania u uczniów szkół podstawowych: grupy ryzyka trudności szkolnych. Forum Oświatowe, 2 (31), 31-45. 1pl_PL
dc.identifier.issn0867-0323-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10593/4771-
dc.description.sponsorshipBadania omawiane w tym tekście były finansowane z grantu Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie w roku akademickim 2001/2002 i 2002/2003. Prezentowane tu wyniki są częścią szerszego projektu badawczego pt.: Mowa pisana: rozwój i jego uwarunkowania realizowanego w latach 2001-2003pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.titleZróżnicowanie poziomu umiejętności czytania u uczniów szkół podstawowych: grupy ryzyka trudności szkolnychpl_PL
dc.typeArtykułpl_PL
Appears in Collections:Artykuły naukowe (WNS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2004 FORUM OSWIATOWE Zróżnicowanie poziomu czytania grupy ryzyka rtf.pdf650.33 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



Items in AMUR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.