Studiowanie w Europejskim Obszarze Szkolnictwa Wyższego. Selektywne opinie i plany studentów studiów humanistycznych

Loading...
Thumbnail Image

Date

2011

Advisor

Editor

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Wyższa Szkoła Pedagogiczna ZNP Warszawa

Title alternative

Abstract

Artykuł przedstawia wyniki badań sondażowych przeprowadzonych na ponad 400-osobowej grupie studentów różnych kierunków studiów humanistycznych odnośnie do ich ocen, opinii i doświadczeń związanych z uzyskiwaniem wyższego wykształcenia w zmienionych warunkach społecznych, w ramach wprowadzanego w życie EOSW. W tekście odniesiono się także do planów edukacyjno-zawodowych respondentów i ich potencjalnych możliwości udziału w rynku pracy.

Description

Sponsor

Keywords

System boloński, Europejski Obszar Szkolnictwa Wyższego, Przemiany szkolnictwa wyższego w Polsce, Studia humanistyczne, Plany studentów

Citation

Ruch Pedagogiczny nr 3-4, 2011, pp.17-40

ISBN

DOI

Title Alternative

Rights Creative Commons

Creative Commons License

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Biblioteka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego