Środkowoeuropejskie Studia Polityczne, 2012, nr 2 : [19] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 19 of 19
Issue DateTitleAuthor(s)
2012Język polityki w warunkach kampanii permanentnej na przykładzie miasta WałbrzychaGlinka, Kamil
2012Kampania wyborcza na fotelu prezydenckim – skuteczne metody zarządzania informacją w mieścieJadachowska, Anna
2012Rola fotografii w komunikowaniu politycznym na przykładzie „portretu podwójnego” Lecha i Marii KaczyńskichMateja, Magdalena
2012Cel uświęca środki? O współczesnym wymiarze politycznego makiawelizmu na przykładzie wyborów samorządowych w 2010 roku w województwie opolskimKaczmarek, Mirela
2012Prezydenckie prawybory w Platformie Obywatelskiej jako przykład politycznego showMaguś, Wojciech
2012Polityczne show jako nowoczesny przykład komunikowania politycznego. Narodziny telewizyjnych debat wyborczych w Wielkiej BrytaniiRożewska, Agnieszka
2012Blogi polityków. Kto, dlaczego i o czym pisze?Bagieńska-Masiota, Aleksandra
2012Kampania negatywna, czy nieistniejący „czarny” PR, jako metody dyskredytowania przeciwnika politycznegoNoremberg, Damian
2012Język ideologii a język agresji w wypowiedziach politycznychLaskowska, Elżbieta
2012Infotainment jako narzędzie formatowania społeczeństwa w warunkach medialnej demokracjiGolinowski, Janusz
2012Konstruowanie wzajemnych relacji jako element stylu uprawiania polityki PO i PiSMarzęcki, Radosław
2012Kampania permanentna versus kampania, której nie było. Rzecz o wyborze prezydenta miasta KielceKasińska-Metryka, Agnieszka; Olszewski, Piotr
2012Ewolucja marketingu politycznego w percepcji wyborcówChurska-Nowak, Karolina; Fojutowski, Łukasz
2012Wyspecjalizowane agencje marketingowe w działalności rynkowej krajowych organizacji politycznychSempach, Marek
2012Zachowania polityczne a zachowania wyborcze w dobie kampanii permanentnejScheffs, Łukasz
2012Dziennikarze i politycy. Blisko, coraz bliżejPiechocki, Marcin
2012Rekwizyt jako narzędzie komunikowania politycznegoJakubowski, Jakub
2012Kampania wyborcza w nowych mediach - aspekty prawneSkrzypczak, Jędrzej
2012Harcownik – nowy typ wizerunku politycznegoPawełczyk, Piotr
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 19 of 19