Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My AMUR
Receive email
updates
Edit Profile
Środkowoeuropejskie Studia Polityczne, 2012, nr 2 : [19]
Collection home page
Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 19 of 19
Issue Date
Title
Author(s)
2012
Język polityki w warunkach kampanii permanentnej na przykładzie miasta Wałbrzycha
Glinka, Kamil
2012
Kampania wyborcza na fotelu prezydenckim – skuteczne metody zarządzania informacją w mieście
Jadachowska, Anna
2012
Rola fotografii w komunikowaniu politycznym na przykładzie „portretu podwójnego” Lecha i Marii Kaczyńskich
Mateja, Magdalena
2012
Cel uświęca środki? O współczesnym wymiarze politycznego makiawelizmu na przykładzie wyborów samorządowych w 2010 roku w województwie opolskim
Kaczmarek, Mirela
2012
Prezydenckie prawybory w Platformie Obywatelskiej jako przykład politycznego show
Maguś, Wojciech
2012
Polityczne show jako nowoczesny przykład komunikowania politycznego. Narodziny telewizyjnych debat wyborczych w Wielkiej Brytanii
Rożewska, Agnieszka
2012
Blogi polityków. Kto, dlaczego i o czym pisze?
Bagieńska-Masiota, Aleksandra
2012
Kampania negatywna, czy nieistniejący „czarny” PR, jako metody dyskredytowania przeciwnika politycznego
Noremberg, Damian
2012
Język ideologii a język agresji w wypowiedziach politycznych
Laskowska, Elżbieta
2012
Infotainment jako narzędzie formatowania społeczeństwa w warunkach medialnej demokracji
Golinowski, Janusz
2012
Konstruowanie wzajemnych relacji jako element stylu uprawiania polityki PO i PiS
Marzęcki, Radosław
2012
Kampania permanentna versus kampania, której nie było. Rzecz o wyborze prezydenta miasta Kielce
Kasińska-Metryka, Agnieszka; Olszewski, Piotr
2012
Ewolucja marketingu politycznego w percepcji wyborców
Churska-Nowak, Karolina; Fojutowski, Łukasz
2012
Wyspecjalizowane agencje marketingowe w działalności rynkowej krajowych organizacji politycznych
Sempach, Marek
2012
Zachowania polityczne a zachowania wyborcze w dobie kampanii permanentnej
Scheffs, Łukasz
2012
Dziennikarze i politycy. Blisko, coraz bliżej
Piechocki, Marcin
2012
Rekwizyt jako narzędzie komunikowania politycznego
Jakubowski, Jakub
2012
Kampania wyborcza w nowych mediach - aspekty prawne
Skrzypczak, Jędrzej
2012
Harcownik – nowy typ wizerunku politycznego
Pawełczyk, Piotr
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 19 of 19
Discover
Author
1
Bagieńska-Masiota, Aleksandra
1
Churska-Nowak, Karolina
1
Fojutowski, Łukasz
1
Glinka, Kamil
1
Golinowski, Janusz
1
Jadachowska, Anna
1
Jakubowski, Jakub
1
Kaczmarek, Mirela
1
Kasińska-Metryka, Agnieszka
1
Laskowska, Elżbieta
.
next >
Subject
1
dziennikarz
1
harcownik
1
kampania permanentna
1
kampania wyborcza
1
komunikowanie polityczne
1
nowe media
1
polityk
1
prawo
1
rekwizyt
1
wizerunek polityczny
.
next >
Date issued
19
2012
Has File(s)
19
true