Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10593/5566
Title: Kompetencje matematyczne – założone sposoby kształtowania i dyskursy popkulturowe
Authors: Rura, Grażyna
Klichowski, Michał
Keywords: Edukacja
Kompetencje matematyczne
Popkultura
Issue Date: 2011
Publisher: Wydawnictwo Naukowe UAM
Citation: Dziecko w szkolnej rzeczywistości. Założony a rzeczywisty obraz edukacji elementarnej, red. H. Sowińska, s. 213-241.
Series/Report no.: Seria Psychologia i Pedagogika;156
Abstract: W rozdziale podjęto próbę refleksji nad wycinkiem współczesnego dzieciństwa związanym z kształtowaniem i dekształtowaniem kompetencji matematycznych. W pierwszej jego części zakreśliliśmy szkolne (zarówno teoretyczne, jak i praktyczne) uwarunkowania rozwoju kompetencji matematycznych małego ucznia. W kolejnej przedstawiliśmy wyniki badań własnych – diagnozę stanu kompetencji matematycznych dzieci kończących edukację elementarną. Ostatnia – trzecia – część rozdziału poświęcona jest poszukiwaniom społeczno-kulturowych determinantów kompetencji matematycznych dzisiejszych dzieci.
URI: http://hdl.handle.net/10593/5566
ISBN: 978-83-232-2256-9
ISSN: 0083-4254
Appears in Collections:Książki/rozdziały (WSE)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Michał_Klichowski_Grażyna_Rura_Kompetencje_matematyczne_-_założone_sposoby_kształtowania_i_dyskursy_popkulturowe.pdf288.95 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons